fredag 6 september 2013

Ravens träningshelg är i full gång!

Början gott allting gott? Det återstår att se, men idag körde vi igång en träningshelg med herrlaget där vi nötade mycket anfall. Det såg så småningom ganska bra ut och när det satt sig i ryggraden på oss tror jag att vi kan få fram bra alternativ ur spelet.

Dessutom fick jag hem mina första låga basketskor. Jag har inte haft sådana sedan säsongen 2007. Då tillhörde skon Lebrons linje. Nu tillhör den...just det: Lebron! Det är nästan alltid litespeciellt att ha nya skor. Man känner sig några hundradelar osmidigare och långsammare, men så småningom formas de efter mina rörelsemönster och fötter och då blir de små blixtar som man besitter. Det finns ett par skomodeller som känts perfekta redan efter första träningen och det är faktiskt min "huvudsko" i år, dvs. en hyperdunk! De är finfina. Fantastiskt komfortabla och reaktionsvänliga!

Nog för inatt!

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar