söndag 27 oktober 2013

Även supermannen har sina svagheter - En liten historia om Lebron, ålder, mandom och brister

Lebron. Finns det någon annan i Sverige som nämner denna man så ofta som mig? Förmodligen inte. Jag avskydde honom en gång i tiden. För mycket snack och för lite verkstad. Han har tystat såväl mig som många andra och numera är jag helt såld på honom. Han är supermannen och har inga brister. Det finns inga alls längre. Han kan kamma hem vilket pris han vill i NBA utom Rookie of the year. Han säljer flest linnen och hans skor är världens mest sålda med ett ratio på 6-1 mot tvåan. Han är övermänsklig rakt igenom och alla dokumentärer som görs om honom förstärker de facto. Men även denna herre har sina svagheter. I ett klipp från i somras tyckte i alla fall jag att det såg ut som att LBJ började bli lite skallig. Har ni hört? Jag kan förstås ha fel men i brist på annat att klaga över tänker jag fortsätta hävda Lebrons (kanske eventuella) skallighet som hans största problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar