fredag 20 december 2013

UCLA vs. Duke next up

Duke imponerar som vanligt. De har en rutin som får mig att känna på samma sätt som när San Antonio Spurs spelar. Det är första matchen som jag skådar med UCLA för den här säsongen och lagen har inte mötts på elva år. Lavine är en spänstfalafel som får mig att tänka på en ung Westbeook. Sedan finns där Kyle Anderson som jag tor kan bli en sagolik spelare och för att fortsätta i Dick Vitales spår så påminner han en del om Magic Johnson. 210 centimeter lång, fantastisk blick och känsla och kommer därför till ringen även om han varken är sjukligt atletisk eller snabb. Jag läste en bok av Bob Hurley sr. I somras och han nämnde hur speciell spelare Kyle var. En av de mest speciella som den legendariske coachen någonsin haft. Jag såg highlights på tuben och förstod nästan helt och hållet varför. Nu är jag helt med på tåget. Kyle Anderson är speciell! Lite slarvig emellanåt men han kan verkligen lira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar