söndag 19 april 2015

Jag bör väl säga några ord om mitt Lakers

Lakers säsong var horribel. Det fanns inte mycket ljus alls att prata om men jag har några glimtar som jag vill ta upp. För det första hoppas jag att Wes Johnson stannar. Jag gillar hans fysik och försvarsnärvaro. Därefter hoppas jag att Julius Randle har haft en grym rehab och är redo. Sedan vill jag prata om den stora ljusglimten. Inför säsongen talade jag gott om Missouris guard Jordan Clarkson och när han gick som 46:e pick till oss blev jag lite förvånad men väldigt glad. Hans kropp är bra och han har härlig speed och i matcher osm lämnat en hel del övrigt att önska har i alla fall Clarkson sett bra ut. Jag tror att han har en galen motor och kommer att ha en blowoutsäsong kommande år. han lär vara starkare. Han lär spela bättre utan boll. Och han lär vara på ett uppdrag. Håll ögonen öppna och knäpp dina händer för Lakers i draften

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar