tisdag 14 april 2015

Den heliga platsen - Vilken är din?

Jag älskar att duscha och det är en plats där man får vara ufred med sina tankar. De varma ångorna och vattnet ger förutsättningar för rekreation. Släck det elektriska ljuset, tänd något levande ljus istället om man verkligen vill ta vara på stunden. Det är att lyxa till något ytterligare men behövs inte för vattnet är tillräckligt kraftbringande i sig.

I duschen år jag bra tid att tänka på basket om det behövs, vilket det ofta gör. Mina glasväggar har fått bevittna och blivit ritade på fler gånger än min coachtavla. Jag använder alltid ångan till att rita upp olika sets. Gärna inbounds från sida och baslinje och idag kom jag på ett BLOB-spel som jag själv tyckte vara fantastiskt lovande. Det var med andra ord den bästa dusch jag någonsin tagit och detta ska jag presentera för mina coacher och se om de köper det inför nästa säsong. Jag ritade upp det för Linn och hon tyckte det såg mycket bra ut samt gillade "alla tillfällen som kunde ge poäng!" Linn såg möjligheterna och det är ett gott tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar