torsdag 20 februari 2014

Ge mig juli, ge mig draften, ge mig Exum.

Lakers bara förloraroch ingen är gladare än jag. Även om det är förbjudet att tanka så märks det att Buss planerar något inför nästa säsong. Inatt läckte det ut att Kevin Love kommer att se sig om efter nya möjligheter i sommar. Lakers gav bort en av de få spelarna som nådde okej nivå inatt för att få Marshon Brooks och Kent Bazemore två gubben-i-lådanspelare som kanske får förlängt kontrakt, kanske inte men man sparar 4 miljoner dollar i skattekostnader. Inatt förväntas även Jordan Hill och Chris Kaman byta hemvistelse och i sommar kanske man släpper eller utför en sign-and-trade med Pau. Det händer grejer i Lala-land och det känns optimistiskt.
Jag har sett olika draftsidor och lakers förväntas får drafta mellan 4-8 vilket innebär att namn som Parker, Randle och framför allt Dante Exum finns att tillgå!

Det kommer att anlända två stora namn i sommar. Ett av dom är Love, det andra kanske blir Westbrook eller någon annan. Det kommer landa en rookie av kaliber och det kommer anlända en ny coach!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar