fredag 28 november 2014

Åt rätt håll är det enda rätta

Säsongen så här långt har varit positiv annat vore att ljuga! Sedan lider jag av att jag aldrig är helt i eld och lågor, utan man hittar alltid något som går att förbättra eller förändra. Igår var en bra träning och jag tror att vi gör årets bästa torsdagsträning med u17-killarna. Ibland måste man ändra emfas, vilket jag gjorde igår. Jag ville hitta vinnarattityder, fysikalitet och ostoppbart snack. Detta lyckades vi uppnå och det var vinnarinställningvigår på planen, vilket inte minst märktes på att jag som domare aldrig mottagit så många klagomål. Jag valde aktivt att lägga dövörat till för jag ville ha en provocerad stämning. Jag ville se eld i spelarna och det fungerade kanon. Med andra ord går vi in i hallen på lördag med en grym träningsvecka, rätt attityd och krut i både skallen och benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar