onsdag 30 juli 2014

5-5 var ett tag sedan och det kändes.

En härlig dag. Sommaren har i stor del bestått av individuella grejer och 3-3 eller i bästa fall 4-4. Idag blev så inte fallet. Vi blandade upp lagen med spelare från såväl dam- som herrlag och bara öste. Vi ste genom allt. usel skottprocent och bortkastade bollar, det viktigaste att bibehålla var en hög intensitet. För egen del var det en utmärkt målsättning. Dne legitimerar mina 40 turnovers och 3 av 30 från golvet, för svettig det var jag. Ordentligt vill jag lova. Det är förbannat skönt att kunna spela 5-5 och redan nästa pass misstänker jag att skärpan är betydligt bättre hos samtliga deltagare. Vi spelade dock ett fint försvar och returtagingen såg stark ut!Jag ska satsa på att halvera min turnovers och fördubbla mina skott. 6-60 vore kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar