fredag 2 januari 2015

Mina nyårslöften inför kommande säsong

Vilket jullov det har varit ändå! Det gav en del tid åt viktig reflektion och jag tog till mig att göra just detta gällande mina lag och träningar. Mina styrkor fick jag fundera över och svaghetern likaså för det är ju tyvärr så att alla har en och annan brist att förbättra. Mina är många, liksom mina styrkor...ja ni förstår! Jag skrev tidigare att jag analyserat våra spel och hittat en del brister att ta itu med och dessa tror jag mig ha hittat vägar att lyckas få bukt med. Därför kommer vi att skapa lite nya alternativ i båda lagen efter juluppehållet. Därefter finns det ett par spärrar som vi måste låsa upp i både damer och u17 (olika för olika lag dock) och dessa blir mer att experimentera för att hitta lösningar på men jag kan ha en eventuell väg att använda! Det känns lite gött ändå! Jag ser fram emot vårterminen och det utrymme för förbättring som denna lämnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar